Tuesday 4 August 2009

Ti besh ata të interesohen në Ty

Një dallim të rëndësishëm që e kam bërë të cilat gratë është që të tërheq kurrë nuk veprojnë shumë i lumtur. Femrat janë intrigued nga njerëz të cilët janë gati të qetë dhe i sinqertë. I vërtetë hotties janë meshkujt që kanë përdorur për të marrë nervor kur flasim për të tyre, dhe ata mund të ndjejnë se jeni të ndryshme kur ju qëndroni shumë cool, me qetësi dhe të bisedoni me ata.
ASNJEHERE le sens se ju jeni shumë të interesuar në fillim. I just read sonte në një libër rreth një cat Cats që do të afrohet person në dhomë që është më pak të interesuar në të. Disi, mund Cats Zbulo kur dikush po paguan asnjë vëmendje, dhe kjo është ajo që tërheq atyre. GRUAJA JANE TE NJEJTEN. Unë e di se kjo nuk e bën asnjë kuptim, por në qoftë se ju do të fillojë vepruar i çinteresuar, që ju do të shihni se gratë do të fillojë t'ju dhënë të "What's wrong? Ju nuk si unë?" përgjigje. Tani, ju mund të mendoni se kjo është manipulimi, por unë mendoj se ai e kishte si argëtim, ngacmim, dhe sfiduese. Dhe në mënyrë, unë e kam thënë disa femra mbi këtë stuff më vonë, pasi që kam marrë e tyre më të mirë të dini ... dhe ata GJITHA më tha se ai punuar dhe ata janë të kënaqur që e bëri këtë në një mënyrë apo në një tjetër.

No comments:

Post a Comment