Tuesday 4 August 2009

Shenjat që një grua është e interesuar

Unë e kam lexuar të gjitha librat që thonë se "Në qoftë se një grua tilts saj kreu të anë, licks buzët e saj, flokët e saj fondles dhe shikon mbi supe të saj në ju, ka 67% shans që ajo të interesuar në ju. " Here's what I've found: Kryesore shenjë sinjal unë shoh se tani për tani është "A është ajo miqësore për të vepruar mua? " That's it. Tani, natyrisht disa gra janë më përpara se të tjerët, por në përgjithësi, në qoftë se një grua është duke vepruar miqësore dhe mbajtjen e një bisedë interesante, you're pretty zakonisht bëjnë mirë. Çështja kryesore është që të mbajë KALONI DHE VAZHDIMI ME TJETER HAPI Gjithmonë. Unë kam për të ndaluar dhe të shpjegojë këtë. Shumica e njerëzve nuk e kuptojnë se duhet t'i mbajnë avancimin. Nëse Biseda po shkon mirë, të kërkoni për një numër telefoni. Nëse jeni jashtë për një shëtitje dhe biseda duket të jetë vazhdim e sipër mirë, dhe të arrijnë mbi kiss saj. Nëse jeni në shtëpinë tuaj të shikoni një film dhe ju filloni kissing, e saj të marrin dorën e saj dhe të çojë në dhomë gjumi juaj ... merrni këtë ide? Keep avancimin. Gratë në këtë mënyrë dhe presin që ai. Në qoftë se ata nuk jemi rehat, ata do ta të ju tregojnë për këtë. Por mos u merakos. Just do të mbajë, paraprakisht dhe përsëri në rastin e ardhshëm.
Mos shtytje, paraprakisht. Më shumë për këtë stuff: Lexuar 'Trupit Gjuha' nga Julius Fast, Kapitulli 7 ... rreth Mike. Kam lexoni kapitullin se rreth 50 herë. Ju nuk mund të marrin atë në fillim, por të mbante lexoni atë deri që bëni ju. Sa më shumë që të mësojnë, sa më shumë që ju do të merrni atë. Gjithashtu, lexoni 'Rregullorja' ... po, e një për femrat. A ai që stuff ... punon ... fund të parë të gjitha bisedat, etj Dhe lexuar 'Si të Bëni një gruaje të Love' nga Morganstern. Mirë stuff shumë në atje. Dhe të mësojnë se si të jetë funny ... bëjnë çdo gjë që kanë për të bërë. Kjo është magji e përbërës të juaj për të shtuar cockyness që përcakton përzierje në flakë.
Unë personalisht dashuri të mbaj në krah. I zbuluar diçka pothuajse krejtësisht nga aksident një kohë kur unë isha duke folur me një vajzë në telefon një nata. Ne ishim të paturit e një diskutim në lidhje me dallimet midis burrave dhe grave dhe unë diçka për të thënë me efektin e: "A ju pëlqen të mbaj në krah? I really të donte të përqafoj ... si një fakt, nëse kishte të zgjedhin mes cuddling dhe gjinisë, I'd zgjidhni cuddling, tani don't get me wrong, I love seksi ... cuddling por është më e mira që ju mund ... përqafoj të gjithë natën? " Pastaj tha: "Unë të vërtetë më pëlqen të puthura, dhe unë mund vetëm puthje dhe përqafim ... dhe dikush prek gjithë natën ... dhe të ndjehen të mrekullueshme ... " Deri në kohën që unë u krye, ajo filloi duke thënë se "I'm really getting ndezur tani "... ajo në fakt e kanë kërkuar me telefon për të kryeni marrëdhënie seksuale me asaj! Unë e kam pasur këtë të ndodhë në telefon që nga disa herë, dhe nuk është e një rastësi. Kur jeni duke biseduar me një grua, nëse flasim për fillimin kissing, cuddling, duke prekur ... dhe ju jeni shumë të posaçme në lidhje me të ... "Më pëlqen për të kandiduar e bakshishit mbi gishtat e mi nga ana e juaj sup ku ai prek qafën tuaj ... "një grua do të fillojë që në fakt kjo përvojë. Try this one!
Nëse ju mund të mësoni se si të flas me gratë në një mënyrë që stimulon imagjinatën e tyre, ju mund të merrni për ta kthyer në telefon. Unë jam i sigurt që mund të imagjinohet të mirat e kanë këtë aftësi. Në qoftë se ju nuk kanë asnjë ide se si të flasim romantically, lexohet vetëm nja dy romancë e novela. Unë e di se ata nuk e bëjnë kuptim, por përdorin stuff sidoqoftë. It works!

No comments:

Post a Comment