Tuesday 4 August 2009

Bazat e Gjuhes se Trupit

Shumë njerëz janë dakord se gratë janë shumë më të ndjeshme të trupit se meshkujt janë të gjuhës. Unë duhet të them, in my experience, gratë mund të zbulojë të gjitha llojet e gjëra nga trupi gjuhë. Ask a friend femra për të përshkruar atë që e në vazhdim e sipër me një person duke shikuar në ta, dhe ju do të habitur gjitha informatat e ata do të ju jap. Kështu që vijon se nëse gratë janë kaq të trupit në një mendje me gjuhën, ju si mund të merrni edhe disa nga bazat së bashku në mënyrë që jeni transmitting të drejtën mesazh. Mendimi im është se femrat preferojnë meshkuj që kanë besim, në kufi në kryelartësi. Shumica e grave do të ju tregojnë se meshkujt arrogante kthejnë të tyre, por unë kam gjetur se në qoftë se ju mix humor me pak arrogancë, ky është një vrasës. Pra, se si bëjnë trupin tuaj e keni përdorur për të telegrafi confidence? Well, para së gjithash ju ecni në këmbë, të mbajë kreu deri tuaj, dhe të mbajë tuaj supet mbrapa. Tjetër, ju ngadalësojnë lëvizjet tuaj, dhe të ngadalshëm, llogaritur gjeste. Pastaj, ju bëni sy ta mbani kontakt dhe kur ju shohin femrat. Ju nuk shoh larg deri sa të bëjë, dhe ju lloj i hedh një sy dhe ngritjen e një vetull. Unë e kam bërë shumë punë në këtë fushë, dhe e kam gjetur se nga Ngadalësuar, që krijoj mister dhe intrigë. Unë fjalë për fjalë praktikë ngadalësuar time ecin, gjeste tim, se sa shpejt i drejtohem kokë, se si I shpejtë të flasim, edhe se sa shpejt unë dridhem. Gjithashtu, filloni marrjen e më shumë hapësirë dhe hapjen tuaj fiziologji. Nëse jeni të ulur, dhe mbani këmbët e armëve papengesë. Mbajini këmbët tuaja larg dhe supet tuaja prapa. Mos u mbështesni përpara, ligët mbrapa. Kjo mund të tingëllojë si një pak larg nga te disa njerëz, por këto PAK të bëjë të gjitha detajet diferenca kur kanë të bëjnë me një grua. Është e mahnitshme se sa shpejt mund të zbuluar më të gra pasigurisë, neediness ulët dhe vetëbesim. Unë personalisht besoj se kur një njeri është vetë-i besuar (ose, më shumë të veçantë, një grua që beson se një njeri është vetë-besim) kjo është tërheqës për gratë në një nivel i pandërgjegjshëm. Çfarë dua të them është se unë mendoj se kjo aktivizon një pjesë e trurit të një gruaje që nuk mund të ndihmojnë por ndjehen një tërheqje. Nëse dëshironi një model të besimit, disa watch James Bond filma. You'll notice se Xhejms gati kurrë nuk smiles, dhe unë nuk mund të mos harroni një kohë që unë e kam parë kurrë atë qesh. Por Xhejms është simbol i gjinisë mashkullore aventurë. A ai bëni gjëra që përmenda më lart? Sigurisht. Kjo është e ku kam mësuar shumë prej tyre. Ha! Një tjetër rrugë për të demonstruar dhe besimin e projektit është të bëj një pauzë ndërkohë që jeni duke folur. Heshti me qëllim krijon pasiguri dhe tensione. It's great. Nëse ju kombinoni pauses duket me serioze, ju do të krijojë ajrore të pushtetit dhe besim. Për shembull, ju mund të thotë "E pra, po të isha you, I'd just tell saj çfarë ju mendoni se "si kështu ..." Paj ... (pauzë) nëse unë a keni qene ... (pauzë dhe të parë me sytë serioze look) Unë do të them vetëm atë që ju mendoni se saj. "
Kjo krijon çka i njohur si një 'subtext' të komunikimit. Mbi sipërfaqe që jeni duke folur për bisedë normale. Por në të, jeni të komunikuar pezullim, besimin, dhe mister. Nëse ju të mësoni se si të përzierje ngashënjyes një ton zëri dhe trupin e gjuhës Biseda me të rregullta, ju do të gjeni se ju mund të merrni gratë kthyer të flasim për gjëra të tilla si të rastit të motit. Ndalo shpesh. Ai do të bëjë të mirë të stilit tuaj të komunikimit.

No comments:

Post a Comment