Tuesday 4 August 2009

Hecja e nje Hapi Perpara

Në rregull, kështu që ne jemi në rrugë të drejtë në shtëpi nga kafe (sepse unë tha "OK, le të shkojë ... ") dhe ne jemi kthyer në shtëpinë time. Këtu ka një të tillë që I love ... nëse është e natën, shikoni në orën tuaj dhe thuaj: "E pra, unë kam për të të ngrihen në por në mëngjes ... ... OK, ju mund të vijnë në për disa minuta ... " That's great! Ju po të flisni me të saj, si ajo e përpiqet të bindë ju le të saj në të, dhe ajo tha se nuk ka ndonjë gjë! I këndshëm. (Read përsëri nëse ju nuk i bie në atë që unë tha) Pastaj unë vetëm në shëtitje e saj dhe le të pasojnë. (Deri në mënyrë, përsëri, unë gjithmonë dyer të hapura për gratë, të ecin në të frenuar jashtë, dhe tërheqja karrige jashtë etj) Nëse ju akt kalorësiak dhe bust balls saj në të njëjtën kohë, ju do të shpërblehet me gjëra të mira nga Santa. Deri tani jemi në shtëpi ... dhe unë e saj për të marrë një turne ... dhe as ulem mbi shtratin tim të bisedoj me të saj, ose në shtrat ... kudo ne natyre e ngre. Dhe unë vetëm një lloj të merrni pak qetë dhe le të flasim saj ndërsa unë vështrim në të. I mëshoj larg saj dhe të mbajë kërkoj ndonjëherë ... shikon larg si nëse unë jam duke menduar për diçka. Pastaj, unë dhe të fillojnë të arrijnë mbi stroking e flokëve të saj ndërsa ajo e folur. Unë goditje poshtë në pjesën e poshtme të parë. Nëse ajo është në rregull me këtë, unë të marrë atë si një shenjë se ajo e WAAYYYYY në mua dhe është ndoshta do të jetë i mangët seks brenda 60 minutave (nëse keni ndonjë dyshim, kërkoni një grua, nëse ajo do të le pash një djalë flokët e saj mbi të ndërsa ajo në shtratin e tij të parë nëse ajo datë e jo në atë). Kjo është një pjesë e madhe e puzzle se e kam me zbukurime jashtë ... unë përdoret për të bërë të gjitha llojet e massages dhe sende të tjera, por unë tani përdorimin e thjeshtë e flokëve pash test. Në qoftë se ata, si flokët e tyre stroked, ata janë në SHUME Pak do të jetë duke bërë me mua në mënyrë të shkurtër, periudhe. Do me raste të bëni një masazh dorën këtu, ose një pjesë e rëndë pak masazh, por unë tjetër pull saj të afërt me mua dhe me përqafim e saj ... dhe pastaj tokën e vrasësit. Unë personalisht gjithmonë kanë liked rrugën erë të grave ... kështu kur ajo e hedhjen e ardhshëm për mua me mua stroking e flokëve të saj, unë erë e saj të fillojë të supet ... pak në fillim, dhe pastaj më shumë e më shumë ... ndërsa stroking e saj të flokëve. Brenda rreth 5 ose 10 minuta, I'm nuhatje qafën e saj dhe veshët ... nuk kissing, dhe nuk groping fare. Kurrë! Unë jam vetëm që mban erë, pastaj të prirur të mbështesë dhe të vepruar si unë jam plotësisht i gëzuar që mban erë, dhe ajo e zbutës mua. Provoni këtë, nëse miqtë e mi ... ju mund të mbani
që mban erë ... ajo do të marrë në mënyrë që ju të ndezur nuk do të besoj se kjo! Në disa pikë ajo do të përpiqemi të kiss mua ... e cila është ajo që unë jam duke pritur. Unë do të le të saj buze merrni pranë minierës ... madje edhe vetëm një kontakt teensy bit ... dhe pastaj unë do të mbështesë larg. Dhe mbani nuhatje. Unë mund të them "Oh, you're lloj përpara" ... ajo dashuri. Pas disa nga këto, I'll kiss saj ... dhe nëpër duart e mia të drejtuar e flokëve të saj ... të gjithë romantike kiss gjë ... atëherë, përsëri, unë do të ndalet. Ky lloj ngacmim ngacmim dhe është shumë nxitës për të grave. Ata Love it. Unë jam duke pritur për të filluar e saj duke bërë diçka që është seksual ... për shembull i rëndë hips saj mbi mua ... ose grabbing tim ass ... çfarëdo. Kur unë jam i durueshëm, gruaja zakonisht do të bëjë diçka që është FIRST subtly seksual. Kjo është e rëndësishme, si ajo e pastaj e agresor .... Pastaj bëj një veprim pak verbale dhe thonë "Të gjithë ju duhet të bëjë është të thonë JU LUTEM. " Unë jam duke qeshur si unë shkruaj këtë ... damn ky është i madh. Kështu që herën e parë, ajo do të thotë "Jo jo nuk jam ... nuk do të lutem ju ... "dhe unë vetëm thonë" OK "... Pastaj unë rrokulliset mbi ose vetëm vë mbrapa dhe look up ... larg saj. Ky zakonisht e bën gruaja të fillojnë të pyesim veten se çfarë dreq po ndodh, dhe mbi të vijë dhe të fillojnë cuddling, kissing, etj mua përsëri. Unë mbaj me sensual kissing, marrë frymë në veshët e saj ... se të gjitha good stuff ... dhe kur ajo të ketë punuar përsëri dhe unë dëgjojë e saj më të shpejtë të marrë frymë, zemër norma rritje etj Unë vetëm thonë "Të gjithë ju duhet të të bëjë është të thonë PLEASE ... " OK, ju merrni idenë ... Unë mbaj këtë deri sa ajo të thonë "OK OK, ... ju lutem ju lutem ... " Nëse keni nevojë për ndihmë për çfarë do të bëhet pas kësaj, të blej një kopje të "How To Drive juaj Wild Gruaja në shtrat "nga Masterson dhe" Sexational Secrets " nga Bakos. A ai.

No comments:

Post a Comment