Tuesday 4 August 2009

ne Testim!

Mënyra se si unë shoh pak, femrat janë vazhdimisht testimi meshkujt. Ata bëjnë këtë duke vepruar bratty, duke e bërë kërkesa, duke u ankuar, komandues, duke u emocionale, etj Unë e di atë që jam duke folur për? Here's what I do: Kur një grua përpiqet për të provuar mua, për shembull, ajo thotë se "I don't like që të metaleve të rënda që ju të dëgjonin "I turn it up një vallëzuese dhe dërgoni prapa e saj për të ... kështu që unë mund të them "Paj, atëherë ju mund të dëshironi që të mos të marrë në makinën time më, sepse kjo është e gjitha Unë do të luajë që tani jeni whining në lidhje me të. "(tha në një gjysmë ton serioze në mënyrë që ajo nuk mund të tregojë nëse I'm kidding) Kjo dërgon mesazhin se nëse ajo përpiqet të veprojë kontrolluese, I'm vetëm do të kthejë çfarëdo ajo e të qënit një dhimbje deri rreth një nivel dhe give it të saj përsëri. Gratë të marrë mesazh të qartë dhe me zë të lartë kur ju bëni këtë. Ajo mund të jetë e vështirë të besohet, por unë kam dëgjuar shumë gra thonë gjëra të tilla si "Unë urrejtja TI kur një njeri që punon çka të them unë për të bërë atë" ose "Unë thjesht shëtitje mbi të gjitha atë, dhe është kështu i bezdisshëm për mua. " Disa femra në fakt kanë standarde teste që ata japin për të ri guys për të parë nëse djali do të bëjmë atë që e thoni atë për të bërë. Unë e kam tani ASNJEHERE mësuar për të pranuar apo kërkuar kontrollin e sjelljes. Zakonisht vetëm qeshni dhe thoni "tërheqës." Duke qeshur dhe duke thënë se "tërheqës" Unë shkurtër qark mekanizëm dhe testimin e tyre, le ta dinë se Unë do të jenë të më shumë një sfidë se ata mendonin. Zëri Tone Zëri Toni është shumë i rëndësishëm. Nëse ju doni që të jenë më të suksesshme me gratë, të punojnë në zhvillimin e një të thellë, tingëllues, muzikore, artikulojė ton zëri. Dhe unë nuk e kujdesit në qoftë se ju keni të whiniest, pjerrët zë më të lartë kushdo e dëgjuar ndonjëherë. Ju mund ta përmirësojmë atë, nëse jeni të përpiqet. Para së gjithash, praktika flasin ngadalshëm dhe më të thellë.
Ju duhet të jenë në gjendje të ndjeheni resonating zërin tuaj në gjoks kur tuaj ju flisni. Keep derisa ju të mund të praktikojnë. I highly recomend që ju të shkojnë dhe blejnë audio seri "i Sound Of Your Voice "nga Carol Flemming. Gjithashtu, ose merrni në eBay Amazon.com dhe shikoni për disa zanore trajnimit kaseta. Ata janë të mirë me vlerë të investimit dhe praktikë. Gratë të gjeni një sexy zëri i papërmbajtshëm. Ky është një i madh, kështu që të merrni për të punuar mbi të. Frika Nëse keni nevojë të merrni 'frikë' trajtohen, lexoni librin "Feel The Frika Dhe A It Anyway "nga Jeffers. Ky është një libër mbi AWESOME getting frikë trajtohen. Në vazhdim: Një temë e zakonshme të dëgjojnë: "JO Jo Jo Jo Jo JO NOOO Noooo Bëni dashuri me mua tani! " Këmbëngulja është çelësi. Asnjehere ... heqë dorë në qoftë se një grua thotë se "Ne nuk jemi duke do të kryeni marrëdhënie seksuale sonte "Unë mendoj se menjëherë vetes" Ohhh, ajo just let me know se ajo ndjenja e disa tundimin dhe do të merrni përgjegjësia e vetë off ... kjo do të jetë e lehtë dhe zbavitëse. "
Fjalët e tyre janë zakonisht të futura dhe të pakuptimtë watch tyre ... Sjellje ... *** Tani, nuk e marrin këtë për të do të thotë se në qoftë se një grua thotë "STOP" kur jeni duke prekur e saj se ajo do të ju përdhunimin e saj ... këtë lloj memec-ass menduarit do të rezultojë në burg dhe një mik të madh të reja për ju quajtur Otis .*** Vetëm të kuptojë se një "Jo" tha se është me dëshirë e madhe në sytë e saj ose Pasioni i saj në puthje zakonisht do të thotë "Merr mua më shumë të kthyer nga kissing qafën time, i përkëdhelur mua, mua që mban erë, dhe duke thënë se romantike dhe sexy send. " Unë e kam kuptuar se gratë zhvendosje ingranazhet gjithë kohës, dhe herën tjetër që ju flisni me të saj ajo mund të jetë në një gjendje shpirtërore krejtësisht të ndryshme, kështu që nëse ju etj vërtetë e duan e saj, nuk heqin dorë nga hera e parë që ndodh diçka e pazakontë.

No comments:

Post a Comment