Tuesday 4 August 2009

Mëso te Gatuash disa Ushqime !

Gatim te gjitha llojet e ka përparësi të mëdha. Kjo kushton më pak të holla, ju do të hani diçka që ju pëlqen, shpesh merr më pak kohë, ju nuk duhet të përpiqen për të marrë një grua për t'u rikthyer në shtëpisë tuaj (ajo tashmë e ka), është e romantike, ajo tregon se ju keni shije ... thjesht dhe lista vazhdon. Merre veten një platformë të pazakontë (Unë kam një lopë një print) dhe të merrni cookbook vetes një apo më shumë (ose dilni jashtë në internet dhe për të gjetur një pakice recetave të mirë).
Gjërat janë pasta si gjithmonë e lehtë, dhe ata të shkojnë mirë dhe me verë qirinj ... vetëm vënë saj në shtrat me një gotë verë dhe një funny 'zogë çokë' ... ose kanë të ju kompania e saj mbi një fron në kuzhinë. Oh, dhe të marrin pak çokollatë mbuluar strawberries për ëmbëlsirë. Perfect feed saj materiale. (Bonus nëse ato bëjnë vetes ... edhe në qoftë se ata nuk marrin pjesë perfekt ju merrni MAJOR pikë) I fajësoj shkon si ky: "Hey, I've got a great idea. Unë kam qenë që po vdes të madhe kësaj cook pasta gjellė se I love. Pse nuk ju vijnë gjatë here dhe unë do të ju bëjë darkë ... " It's a nuk brainer, madje edhe për femrat që e keni takuar vetëm.

No comments:

Post a Comment