Tuesday 4 August 2009

Takim me nje Gruan ne internet

Takim me nje Gruan ne internet www.You4Dating.com është dhurata më e madhe për të lazy burra që duan të takohen gratë që është krijuar. Mendoni se e! Një mjedis ku ju mund të çojë me tuaj personalitetit dhe nuk duket tuaj ... një vend ku të luajnë këtë fushë është niveli ... një vend ku ju mund të mendoni se çka ju dëshironi të thonë përpara duke thënë se ajo ... një vend ku ju mund të vërtetë në praktikë gjithçka xhirimi i ngadalësuar! Ahhh. Hapi 1: Merrni një llogari AOL. Hapi 2: Shkoni te www.amihotornot.com të ndryshme dhe fillimin e vënë pictures online për të parë në të cilën një merr vlerësimet më të larta. Marrja e një ose ato që të marrë vlerësimet më të mira dhe t'i përdorë ato online (Unë personalisht përpjekur disa figura. Më e keqja foto mua mori një vlerësim i përgjithshëm i 3, më të mirë mua mori një vlerësim të përgjithshëm mbi 8. Mendoni se! I njëjti djalë, vetëm një foto të ndryshme! Dhe ai që i pëlqente më të mirë të grave nuk ishte ai që unë do të ketë mendoi. Go figure. Hapi 3: Vendos një dorë të lirë mbi photopersonal AOL, plus shlyhem tjera online faqet personale. (Sigurohuni ju test pictures to get a good one!) Hapi 4: Mëso se si të kërkoni të member directory AOL dhe të fillojnë të disa biseda. Hapi 5: Shko tek disa chat dhomat dhe vetëm WATCH e biseda të mësojnë se si të komunikojë online. Hapi 6: Mëso të tipit të shpejtë. Përparësi e madhe online. Hapi 7: Përdorni aftësitë e komunikimit se unë jam mësimore ju për të bërë gratë qesh online. Humor është vendimtar. Hapi 8: Merrni një grua në telefon sa më shpejt të jetë ndoshta ju mundeni. Mos të bëhet një tjetër vetëm online shok. Sa më gjatë që ju pritni, e ulët tuaj shanset e takimit të saj. Hapi 9: Get ME TEPER SE NJE foto! E nëse ata të kërkojnë ende duket si e fotot që ata i dërguan. Kam krupë histori se ju as nuk duan për të dëgjuar. Merrni këshilla ime dhe PYESNI PER DETAJE! Hapi 10: Disa femra janë shumë të shqetësuar rreth takimit të njerëzve nga të internetit. Disa nuk janë. Më pëlqen të bëni shaka në lidhje me atë dhe ia kthen ajo rreth. I thonë gjëra të tilla si "E pra, ju duket e vërtetë të këndshme. Unë do të jeni të ftuar nga më thirrni, por unë jam i frikësuar se ju mund të jetë një nga këto weirdoes ... ose disa guy pretenduar të jetë një grua ... "Ha ha ha! Get atje dhe praktikë kjo stuff. Njohja e botës online merr pak kohë, por është e vlefshme në qoftë se ajo që ju pëlqen të takohen gratë kurdohere ju ndihet si ajo.

No comments:

Post a Comment