Tuesday 4 August 2009

Ne Shiqim dhe ne Gjuhen Trupore

Shumica e njerëzve që kam biseduar me të cilët dëshirojnë të mësojnë se si të jenë të suksesshme gratë me gjëra të tilla si më pyesni "Çfarë është një linjë e mirë?" ose "A jeni të tha se kur ata thonë se kjo? " Për disa arsye, shumica e njerëzve mund të harrojmë se gjuha është një DYTESOR rrugën e komunikimit. Është për t'u përdorur kur nuk ka mënyrë më të shpejtë. Kur dy njerëz janë të komunikuar në person, pjesa më e madhe e komunikimit po ndodh nëpërmjet organit të gjuhës dhe tonin e zërit, dhe shumë pak nëpërmjet aktuale words. Kam parë se studimet tregojnë se sa më pak si 7% e juaj komunikimit është fjalë, e të tjera dhe 93% është trupi juaj gjuhën dhe tonin e zërit. Pra cilat mendoni se është më i fuqishëm, kur kanë të bëjnë me gratë? E drejta, drejtë ... gjuhën e trupit dhe tonin e zërit.

No comments:

Post a Comment