Tuesday 4 August 2009

Kalorësi

Përvoja ime është se gratë kalorësi dashuri. Unë personalisht, si për të hapur dyert për gratë, etj Këtu janë disa gjëra që mund të bëni ju që gratë do të gjeni i papërmbajtshëm: Dyert e hapura për ata. I hapur të gjitha dyert. Car dyerve, dyert e shtëpisë, restorant dyert ... çdo derë që tregon up. Nëse keni vetëm një hap i vogël përpara dhe të hapë çdo derë, kjo do të krijojë një përshtypje. Tërhiqe nga karriget e tyre. Vetëm në qoftë se bëni këtë kuptim dhe është e arsyeshme. Por nëse ju mund ta bëjë këtë, bëjë. Gratë duan të ndihen si një njeri është shikimin mbi ata dhe duke u siguruar se ose ata që kujdesen. Kjo është pak një tjetër mënyrë për të treguar se. Ecni në trotuar e jashtë. Shumica e burrave, madje dhe shumë gratë nuk e dinë se ata janë 'supozohet' të ecin në të jashtme të e trotuar (afert me trafikun) kështu që në rastin e një makine hedhje të frenuar ajo do të jetë i sigurtë dhe ai do të goditet. A këtë, dhe nëse ata nuk e di pse ju jeni duke bërë atë, shpjegojmë këtë. Nice touch. Unë intuitively realizuar artistikisht se ka pasur disa hapa për të madhe 'takim gra, 'nëse ju do. Kjo është se si mendjen time natyrisht mendon. Kam thyer tani këto poshtë në mendjen time të chunks si "Gratë që afrohet," "Getting Phone Numbers" etj të cilat unë do të shpjegojnë këtu dhe në kapitujt e ardhshëm. Dua të shtoj këtu se njerëz të ndryshëm kanë ndryshme personale në lidhje me pikëpamjet e idetë e takimit të grave, 'duke u hedhur,' marrëdhënie, etj Unë nuk jam duke shkuar në përpjekje për të bindur se rruga ime është rruga më e mirë, por do të ndajnë vlerat e mia personale me ju. Kur unë jam në një 'marrëdhënie' me një grua, dhe ne kemi rënë dakord të jenë 'ekskluzive,' unë jam i besueshëm për të se gruaja. Në qoftë se unë jam e vetme, atëherë unë dua data kushdo, kurdo dhe dua nuk keni probleme ose nuk tundem ups me seksi, duke parë më shumë se një grua në një kohë, etj Disa njerëz shohin gjërat ndryshe, e cila është e mirë, por unë kërkuar që ju të dini se ku isha të ardhur nga mbi këtë. Nga rruga, gjëra që unë jam me ju për ndarjen e punës nëse ju jeni vetëm një takimi me një grua, ose nëse e keni të njohur atë për vite ... ose edhe në qoftë se ju keni qenë të martuar përgjithmonë. Dhe në kundërshtim me atë që shumë njerëz mendojnë, femrat zakonisht love it që ju keni marrë kohë për të mësuar gjëra të tilla si ajo që unë jam mësimore ju. Ai bën gjërat më interesante dhe zbavitëse për ta.

No comments:

Post a Comment