Tuesday 4 August 2009

Beje ate Atraktive tek Ju, dhe si te Keni Shqoeri te Gjate me te?

Fillimi i fundit, Ose Fundi i Fillim Sapo keni realizuar artistikisht se si për të tërhequr femrat, jeni i detyruar të të gjejnë një të tillë që e veçanërisht interesante për ju. Një fakt që ju të mund të, um, dashurinë. Një që ju mund të duan të mbajnë për një rreth pak. Hey, ju mund të takohen edhe dikush që ju doni të kalojë pjesën tjetër të jetës tënde me të. Edhe pse unë kam bërë më të këtij libri rreth takimit të grave, unë nuk mendoni se kjo do të jetë i plotë pa të paktën disa ide mbi se si të mbajnë një grua për të tërhequr ju për një kohë të gjatë ndërron drejtim. Por para së gjithash, këtu e kam marrë në marrëdhëniet pse dështojnë: Kur ju filloni parë takim dikush që ju pëlqen të vërtetë, trupi lëshon një kombinim të kimikateve që fjalë për fjalë janë mjaft të intoxicating. Këto kimikate ju shkaktojnë të duan të jenë me atë person gjatë gjithë kohës, të qëndrojnë të gjithë natën e folur me ta, dhe të kryeni marrëdhënie seksuale tri herë në ditë. Por për të tetëmbëdhjetë dymbëdhjetë muaj më vonë, e kimikateve të ndryshojë. I intoxicating kimikatet janë zëvendësuar nga 'stabilitet' kimikateve. The 'stayup - gjithë-natën-të-can't-larg-nga-saj-kane-seksi-tri herë-një-ditor ' shkon larg dhe ndjenja e 'lejon-zgjidhur-down-dhe-keni-dy-fëmijë-andbuy - a-minivan 'kimikateve të marrë përsipër. Marrëveshja me atë. (Në qoftë se doni të kuptoni më mirë këtë proces, lexuar 'The Alchemy e Dashuria dhe jam i djegur' nga Crenshaw) Deri tani se ju e dini këtë, se si ti mbani gjë nga i gjithë ky i kthyer në një episod të gjitha në familje? Well, përgjigja është e shkurtër, ashtu të fun, interesante, sjellje të paparashikueshme. Vini re detajet. A i zhytur në mendime send. Këtu ka diçka që unë e kam mësuar në jetë: Nëse doni të merrni mbrapa më shumë se ju japin, pastaj të luajë stock market. It's not gonna ndodhë në marrëdhënie. Në fakt, në qoftë se doni të merrni shumë prapa, ndoshta ju jeni do të duhet të japë edhe më shumë.
Shumica e njerëzve janë egoist, dhe ata thonë se "Unë nuk do të japë më shumë se ta gjej. "Por në vend që të merrte një shumë, të gjithë ata marrin është e vjetër dhe pakënaqur. Unë e kam gjetur se është shumë më e mirë për të dhënë një ton të mbështesë dhe të marrin një shumë në kthim, nuk kujdeseni për faktin se nuk e kam marrë sa më shumë që unë dha, se sa për të dhënë pak ose asnjë dhe kthehet pak ose asnjë. Marrëdhëniet nuk janë si të investuar. Nëse doni një lot, të mësohen duke i dhënë më shumë. Por ajo është e vlefshme në fund, sepse dashuria dhe vëmendje humor dhe argëtim dhe nuk janë si paratë. Nëse ju japin ata jashtë, ju nuk kanë më pak. Ju keni TEPER. Get it?

No comments:

Post a Comment