Tuesday 4 August 2009

Marrja e Numrit te Telefonit dhe Email Adresen

Marrja e Numrit te Telefonit E-mail Adresa une personalisht ndaloi vetëm duke u fokusuar në numra telefoni. Unë e kam gjetur se adresa e-mail janë shumë më të mirë. Më lejoni të shpjegojë. Unë perfected artin e getting numra telefoni nja dy vjet më parë. Nëse një grua është vetëm, unë mund të eci deri të saj dhe për të marrë numrin e saj në lidhje me një minutë. Unë kuptova më vonë, pasi punon si një shkencëtar i çmendur për këtë numrat që nuk barabartë sukses. Ju shikoni, gratë kanë shumë arsye të ndryshme për dhënien e tyre, numra telefoni. Disa dashuri vëmendjen e të paturit e një telefonatë shumë e meshkujve atyre. Disa si ta kthejnë guys down. Disa të vërtetë janë të interesuar. Por universale feedback se të shkoj nga meshkujt, dhe në im personal përvojë, gra të ndryshme veprojnë në telefon se ata e bëjnë në person. Kur thërrisni një grua për herë të parë, ata do të fillojnë shpesh vepron qëndrim i ftohtë, madje edhe më keq, thjesht plain vrazhdë. Unë e kam gjetur se duke marrë një adresë email-i nuk është vetëm më e lehtë, por ajo merr më shumë pozitive në përgjigjet më vonë. Është pothuajse si femrat appreciate it që e keni marrë me kohë për të mendoni se çka do të jeni të thuash se kur ju shkruani nje email tek ata. E dobi të tjera email është se kjo mund të jetë me shkrim dhe përgjigjet kurdo. Nëse ju thërras, që në fakt ju keni arritur ta.
Por mund të jetë një email përgjigjur kurdo. Dhe unë e kam gjetur se email janë përgjigjur shumë më shpesh sesa mesazhe zëri. Ja ku e si të: Pas Kam biseduar me një femër për rreth 3 ose 4 minuta, I'll shpesh thonë diçka si "E pra, kjo ishte nice takim ju. Unë do të kthehet në miqtë e mi. "Ato zakonisht nuk e di se çfarë duhet të bëjë, pasi ata janë përdorur për të guys clinging. Pastaj, ashtu si unë jam larg kthese për të shkuar në këmbë ... dhe ne lloj shkëputje ... Unë u kthyen prapa dhe thuaj: "A keni email?" Nëse ata thonë se po, unë marr një stilolaps dhe letër dhe ata kanë shkruani poshtë. (Kjo është e madhe, unë si i trajtojnë vetëm të 'po' se si ata, më jepni një po të marr nga ata gjithashtu. Dhe ata kanë GJITHA shkuar së bashku me atë mënyrë tani) Pastaj unë them "I shkruani numrin tuaj poshte ka shumë." Unë nuk do të shkojnë në të gjitha i saj, por kjo masë është një central elektrik. Kur ju kërkoni me email, se është shumë e rrezik të ulët për ata ... në mënyrë që ata të mendojnë "Fine, unë do ta bëjë këtë" ... e pastaj kur ata tashmë janë shkruar, ta gjej numrin e telefonit që është shumë e më shumë ... natyrore. Nëse ata thonë se nuk ka, atëherë unë bust të tyre dhe thuaj: "Paj, a keni energjisë elektrike? "Pastaj thonë" Paj, OK then ... I like email më të mirë, por do të marrë numrin e telefonit tuaj rregullt ... it's so damn e vështirë për të arritur vetë në telefon këto ditë. " Unë shpresoj që ju të merrni vetëm atë që ndodhi ... OK, pastaj, si ata po ju shkruajme I thuaj: "A ky është një numër që keni aktualisht përgjigje?" Nëse jo, atëherë unë them "Shikoni, shkruani numrin tuaj të vërtetë down ... ajo do të jetë në rregull, unë vetëm do të thërrasë ju nëntë herë në ditë. "Ata e qeshur, më jep mua dhe numrin e tyre të vërteta. Vetëm të kuptojnë se të gjitha që ju duhet të bëni është të kërkoni. Ashtu si thashë, e kam provuar të gjitha llojet e gjërave. Shumë guys thonë "Por ajo që mund të them e saj si një arsye pse unë dua email ose numrin e saj? "Nuk kam vuajtur kurrë kishte një grua pyesni mua. Nëse ju kërkoni, dhe ata i japin atë, atëherë ajo e di pse keni kërkuar. Nëse ajo nuk u jep atë për ju, pastaj ajo edhe pse e dinte keni kërkuar. Just supozojmë se kjo është e rastit. Nëse ju kërkoni çdo kohë, dhe të bëni atë në një të qetë, duke supozuar, të qetë mënyrë, ju do të merrni një email shumë dhe numra telefoni.
Si te mundesoni takimin e parë Para së gjithash, mindset tim. Unë kam vendosur që kam nevojë për rreth 20-30 minuta për të marrë një grua të dini para se të vendosë që unë Dua të investojë në marrjen e të 'të vërtetë' të saj e dinë. Unë në fakt si unë gratë që gëzojnë, dhe të cilët gëzojnë I'd shohim për më shumë se vetëm një 'merrni hodhi' seancë. Kështu që unë, si me një femër për një çaj dhe bisedoni për pak, ose edhe le që të çojnë në një pickim ndonjëherë për të ngrënë. Pra mindset im është se unë jam KA Për t'u kualifikuar ata. Nuk e anasjelltas. Ata të zgjedhë këtë ide, dhe përgjigjen në përputhje me këtë.

No comments:

Post a Comment