Tuesday 4 August 2009

Kure ju Takoheni!

Kur takohen Ju Një mik i mirë i minave thekson se është më e mirë për të kërkuar një të grave vijë në shtëpinë tuaj për në takimin e parë që kështu të mund të largohen nga atje (Në telefon mund të thonë "Well, there's a great kafenenė drejtën pranë vendin tim. Pse nuk keni të drejtë të telefononi doorbell im, dhe unë do të dalë dhe ne mund të largohen së bashku. Në këtë mënyrë, në rast se ju jeni disa minuta pas Unë nuk do të duhet të presë ...") Kur mbërrijnë, thonë hi, thirreni për një minutë në ndërsa ju të merrni mbuloj me një shtresë tuaj ose këpucë. Pastaj largohem i nxehur, dhe të duket si YOU'RE me nxitim Për t'u larguar. Shumica guys do të përpiqet të marrë për të qëndruar dhe për të marrë me komod atyre. Ju duam që ata të mendojnë se ju nuk jeni tepër të interesuara, dhe se doni pak kafe. Totali indiferencës. Në kafe, vetëm të ulemi dhe të funny kryelartë dhe vetë, bëni shaka, dhe në e përgjithshme dhe të ligët mbrapa 'miq. " I përdorur për të analizuar shkrim dore, të bëjë kiromanci, bëjnë të dorës massages, dhe prekni gratë, kur Unë të parë u takua tyre. Jo më (këto të ruaj gjërat për më vonë). Gjithashtu, kam përdorur për të qenë më i prekshëm 'feely' me shumë gra në fillim. Siç përmenda, I'd masazh duart e tyre, dhe atyre një kontakt lot, etj që çon në fillim në kissing etj. Unë e kam mësuar se në qoftë se tani unë ligët dhe mbrapa lloj pothuajse mos e prekni e tyre në të gjitha me qëllim, ai krijon tensione këtë, në mënyrë që kur të bëj arrini ata në fakt, ata përgjigjen fuqimisht. Në ata të komunikimit e quajmë këtë 'Building Potencialet Kundërveprimi.' Ndonjëherë I'll masazh duart apo kontakt, por unë nuk e pjek më tepër se ajo. I'm just ulur atje ne jemi duke vepruar Like Best FRIENDS. Kur ju si një akt ata janë një shoku më i mirë, ata do të marrë shpejt rehat me ju. Unë tallem e njerëzve, çfarëdo. Unë vetëm krejtësisht ligët dhe mbrapa relaksohuni. Unë jam i ftohtë dhe të relaksuar, por në të njëjtën kohë duke e bërë komentet rreth asaj se si ne do të jenë miqtë, etj Unë kurrë nuk kam për të mësuar një kompliment nxehtë grua të saj duket, periudhë. Unë ende rrëmujë dhe harroni, dhe unë jam gjithmonë kujtoi se pse unë nuk bëjnë këtë. Unë përpiqem të gjej një gjë që ajo e pasigurt rreth, dhe bisedoni me saj në lidhje me atë si 'një mik' ... nuk tepër kritike, por jo duke thënë 'jo, ju nuk duhet të jenë të pasigurt '... Unë vetëm sjelljen e mbajnë atë, e madje edhe duke e bërë shaka në lidhje me të. Places To Go Kam mësuar se është më shumë interesante të SHKO diku dhe DO diçka me një grua se ajo është që të shkoni në një 'date. " Nëse dëshironi të bëni më tepër se kanë pirë kafe me një grua, konsiderojnë shkon diku në dyqan fun. Unë preferoj shokuar, eklektik lagjeve dhe dyqane. Këto janë vende të plotë të një lloji tjetër dhe zbavitje sende. Ai do t'ju japë një vazhdim, duke ndryshuar grupin e të flasin për gjërat. Dhe pjesa më e mirë është se ju nuk keni për të blerë ndonjë gjë. Kur shkoni në këto lloj vendesh, ju mund të keni të drejtë dhe zbavitje bisedoj. Kujdesuni të merrni gjarpëron larg saj disa herë derisa ju jeni jashtë. Ky e mban "Unë nuk jam nevojtar" gjë që po ndodh. Mbani mend, ju nuk keni për të shpenzuar para për të have fun.

No comments:

Post a Comment