Tuesday 4 August 2009

Qasje Fillestare

Unë e kam provuar ndoshta 50 lloje të ndryshme të 'rreshta' dhe teknikat për takimin e grave, dhe e kam gjetur se thjeshtë ato më të mira të punës. Nëse unë jam në një mjedis që ka shumë njerëz, dhe unë jam me një mik, mua më pëlqen të fillojnë duke u kërkuar për një grua e saj 'mendim' në diçka. Ja se si ndodh ... para së gjithash, unë mbaj të hapur sytë e mi për çështjet aktuale dhe interesante vogëlsira që përfshin gjinore dallime dhe tensione. Kjo e bën për bisedë amazing openers nxehtë me gratë inteligjente. My favorite fundit: "Hey, më lejoni t'ju kërkojë një pyetje. Miku im dhe unë u flet për diçka, dhe unë mendoj se ne kemi nevojë për një femër perspektiva ... "(Ky është një vrasës, nga rruga. Është marrë me një kohë e gjatë për të shifër kjo një nga ... por ajo fillon ass). Pastaj unë them "I was just looking mbi internet ... dhe ju e dini se mesatarja e grua në Amerikë është 5 '4 ", peshon 150 paunde dhe wears një madhësie 14?" Ohhhhhhhhhh DAMMIT I LOVE THIS ONE! Ato zakonisht kap topin dhe ik në bisedë me pikërisht atë. Të tjerat përfshijnë "A mendoni se meshkujt gratë kuptojnë çfarë duan dhe kanë nevojë të vërtetë? "dhe" Çfarë mendoni rreth këtij prirje të re të gratë që do të paguani vetë rrugën e tyre ... dhe Charlie's Angel's melodi që sings mbi këtë si mendjemadh pothuajse një gjë për të bërë? " Ju me mua këtu? Pas fillimit të biseduar, e bëj kryelartë dhe z. Funny mode, dhe ju do të bëni disa punë të mira. Në qoftë se unë jam vetëm, dhe gruaja është vetëm / me shokë unë zakonisht fillojnë me një kompliment hapës ... varësisht nga situata. Dhe unë gjithmonë përpiqemi të lidhëse në atë situatë, kështu që nuk i shëndoshë konservuar. Gratë që unë mund të shkojnë në erë të konservuar openers ... Unë mendoj se they're getting popullore përsëri ose diçka ... sepse gratë mund të kuptimin e tyre si një qen senses kitties. Unë mund të them "Më falni ... Unë ju kur doli në, dhe unë, ta kisha marrë një të dytë për të gjetur atë që e keni ishin si ... "apo diçka të besueshme në mënyrë të barabartë i fryrë. Çfarë është realizuar I've ... nëse jeni duke shkuar në qasjen e një gruaje, atë që ju thonë se nuk e shumë çështje sa më shumë që SI ju thonë se ai (kujtoni karakterin gjë?). Pra mbani një look serioze mbi tuaj përballet me (nuk i madh i keq smiles) si kjo krijon ndjenjën se nuk jeni tepër i ngacmuar. Pastaj flisni me një ngadalshëm, misterioze confidence. Unë e kam takuar shumë njerëz të cilët kanë probleme të mëdha getting kaluarën idenë e ecje deri në gratë që ata nuk e dinë dhe fillimin e një bisedë. Në fakt, unë kam një të madh me këtë çështje, kur Unë të filluar mësuar rreth se si të merren me femra. Këshilla ime më e mira është që të shkoni vetëm për të, atë që bëjnë dhe për të mbajtur deri në fund ju merrni përsipër atë. Një djalosh e di shkuan në një kompleks dyqanesh doli një ditë dhe deri në çdo grua e pa për të marrë përsipër nga frika e tij. Ai tha se ai ishte i sëmurë për të disa herë të parë, por më në fund shkoi larg. Dhe pastaj ai e bëri atë përsëri një ditë tjetër, dhe frika larg shkuan pak më të shpejtë. Deri tani, ai mund të ecin deri në çdo grua, kudo dhe të fillojnë të flasin. Vetëm mos harroni, e vetmja fuqi çdo grua ka në jetën tuaj është QË QË JU JAP saj. Pra, nuk i japin larg çdo e pushtetit tuaj. Mbaj fuqinë tuaj për ju. Nëse ju jeni kthyer nga larg saj, ose ju merrni një person i vrazhdë, vetëm veprim mbi të tjetri. Këmbëngulje është çmimi i suksesit.

2 comments: