Tuesday 4 August 2009

Dy Menyra Femra mendon per Meshkujt dhe si mund ta Kontrollosh Kete!

Dy Mënyrat Femra Meshkuj Mendoni Rreth Dhe Si Ju Kontrollit Kjo Unë besoj se femrat e shohin ata burra që të përfshihet si ose me 'marrëdhënie afatgjatë' materiale ose 'seksi' materiale. Ju duhet të bëni zgjedhja kategori për të cilin ju dëshironi të jetë in. Nga rrugën, nëse ju të përfshihet seksuale, mund të zgjasë zakonisht se për një afat të gjatë. Nëse, në anën tjetër, ju nuk përzihen seksualisht, por ju ende blejë drekë saj, thirrjen e saj gjithë kohës, dhe të ndjekë të saj, ka një të mirë shans që ju nuk do të përfshihet me saj seksuale. Shumë, nëse jo më guys mendoj se në qoftë se ata luajnë lojë që e takim ata do ta ngre 'getting disa' përfundimisht. Kjo thjesht nuk është kështu. Unë e kam takuar në mënyrë shumë gra që thonë se "E pra, unë kam këtë djalë se unë le të blerë gjërat më dhe për të marrë mua, dhe unë kam këtë të tjera që e kam një lodër seksi. " Tani, kjo nuk është admittedly të gjitha gratë. Por besoni mua kur unë them ju se në qoftë se ju merrni në 'miqësisë' program, jeni shumë të ngjarë të të qëndrojnë atje. Dhe rrugën e miqësisë është shtruar me dhurata dhe darka. Trust me. Nëse ju bëni shumë gjëra për të, do të jeni për të shpenzuar shumë kohë dhe $ $ $ dhe ka shumë të ngjarë kurrë nuk trembem me ndonjë gjë për të të tjera tregojnë për atë se një ndjenjë curious thatë vetëm abdomen tuaj më poshtë. Për të dhënat, I really like bëjë komunikimin me email më të mirë se telefonin e komunikimit. Ta gjej ndoshta 4 nga 5 gra se unë email tek email mua mbrapa, në krahasim me ndoshta 1 në 2 ose 3 thirrjet e ktheu herë të parë.
shkruajnë dhe thonë "Hej, kjo ishte nice takimin e fundit ju natën ... çfarë janë ju deri në këtë javë? Doni të bashkohen për mua një filxhan e diçka mrekullueshme dhe stimuluese disa biseda? Bisedoni me mua. " Në qoftë se ata nuk përgjigjen se një, unë shkruaj mbrapa nja dy ditë më vonë "Çfarë, duke luajtur e vështirë për të marrë tashmë? I këndshëm. Bisedoni me mua. " I get shumica e tyre nga mbrapa mua drgoni e-mail këtë pikë. Kur ata e bëjnë, unë them "Si e keni # dhe kur është një kohë e mirë për të keni arritur? " Tani, këtu është arsyeja pse unë këtë Duh ...! Kur unë email tyre, për disa arsye ata ndjehen si ne jemi shokë, sepse ne kemi emailed prapa dhe radhë ... nuk kërkoj unë të shpjegojë atë ... mua kjo është marrë dy vjet e gjysmë në figurë it out. Ata gjithashtu kthimin tuaj ju keni pas thirrjeve emailed tyre nja dy herë ... përsëri, mos më pyesni pse, disa freaky zogë gjë. OK ... po, tani unë jam në telefon me ta (ose sepse e kam emailed tyre, ose sepse unë vetëm një numër mori dhe i bëri thirrje). Dua të marrë së bashku me ta për rreth 30 minuta dhe ajo që ata po e shohin si si person, dhe të vendosin nëse ata janë dikush që Desha të dini më mirë. Do ta tregoj se unë kam qenë gati për të bërë diçka të shkojnë (kështu që unë të tingëllojë si unë kanë një jetë) e pastaj thonë "E pra, le të shohim ... what's juaj plan për të pas disa ditësh? (I zgjodhi një kohë ...) Pse nuk të kemi nesër së bashku në rreth katër. A e dini ku llafe llafe llafe kafenenė është? Great ... në rast se ne largohem, atëherë ndoshta mund të shkojmë për një pickim të hash ... por ju e dini, kafe është një bast i sigurt ... këtë mënyrë, nëse jeni të frikshme në person, unë mund të them "Oh, hey um ... ... kujtohej vetëm unë që kam për të shkuar time pastroj dhëmbët me pe cat ... është vërtet e rëndësishme ... "dhe pastaj ne mund të thërrasë atë një natë." Kjo i bën ata të qeshur, por ajo gjithashtu i merr ato menduarit "Kush e Xhehennemi është këtë djalë të jenë të kualifikuar Mua? "e cila është e përkryer. Pastaj, unë them se ata "i kafe vend është i afërt me shtëpinë time, dhe pse ata nuk takohen më vetëm në vendin tim, Unaza e zile, dhe unë do të vijë dhe mund të shkojmë ... në këtë mënyrë, nëse ajo e disa minuta herët ose vonë, unë nuk duhet të jetë duke pritur "(këtë e mori nga një miku im i cili është një gjenial) Pastaj thonë se "Tani, më lejoni t'ju kërkojë këtë ... cilat janë shanset që ju nuk do të jemi të tregojë deri nesër? shkak një nga tim manar peeves është se njerëzit janë ose leskërohet vonë. Unë mund të merren me një shumë gjëra, por unë jam gjithmonë në kohë dhe ku unë jam thonë se do të jetë, dhe unë nuk kanë një justifikim ose nuk shfaqen vetëm ... kështu që unë të kërkuar për të sigurohuni ... sepse nëse ka një gjë që mund të përfundojnë tonë miqësisë përpara se të fillojë, është e flakiness. "Kjo përcakton të drejtën për ton flaking, si ju mund të shihni. *** KETU Vjen vrasësin! Tjetra, kur ne jemi duke u përgatitur për të ul receptorin e telefonit, të thonë diçka si "E Madhe, ajo do të jetë mirë për të marrë të dini ju më mirë. Dhe në qoftë se asgjë nuk tjetër, ne mund të jetë vetëm FRIENDS. " Është marrë mua dhe një mik të mirë e minave një kohë e gjatë për të marrë këtë copë. Nga këtu e jashtë, unë vazhdimisht rënie lë të kuptohet se vetëm rreth 'duke u miq 'dhe si I really' si e saj si një mik 'dhe se si' është e mirë për të përmbushur I like dikush që si një mik. " Dëgjoni mua për këtë një ... kjo messes ato soooooo vështirë që ata të fjalë për fjalë nuk e dinë se çfarë të bëni. Kjo është më shumë gjasa herë të parë TYRE NË TËRË JETA se kjo ka ndodhi me ta. Dhe ajo vazhdimisht Shkaset tyre dhe pasigurisë i bën ata të pyes veten se pse ata nuk jemi mjaft tërheqëse për ju. Ai gjithashtu disarms ato plotësisht. (Ju keni me të vërtetë kanë të mindset se ju jeni të kualifikuar tyre, dhe se ata do të jetë që ju duhet për kjo për të punuar) Unë personalisht si të përdorin të miqësisë flasim sepse unë kam vendosur që është më e mirë për të hyrë në marrëdhënie të reja në një NUK nevojtar kuadrin e mend. Duke folur rreth po i kujtoj ME miq të paguani më shumë vëmendje, mos harroni se unë nuk kanë nevojë për asgjë dhe qëndrimit të përqëndruar në të mësuarit.

No comments:

Post a Comment