Tuesday 4 August 2009

Si tu Pergjigjeni Pyetjeve qe ju Sdeshironi tu Pergjigjeni

Gratë kanë një mënyrë me pyetje. Ata gjithmonë duket të bëni pyetje se meshkujt nuk duan të përgjigjem. Pyetjet si: "A jeni duke parë që dikush tjetër tani?" "Si mendoni rreth martesës?" "A doni fëmijë?" "Si mendoni për mua?" "A look yndyrë në këto pantallona?" Unë e di atë që jam duke folur për? Well, u desh më pak kohë, por më në fund i realizuar artistikisht se si të merren me ashpra pyetje: bishtnues Veprimit. Here's how it works. Ajo kërkon nga ju një pyetje të vështira. Ju nuk humbas një mundi, dhe përgjigje me përgjigje ajo dëshiron të dëgjojë. Pastaj ju hedh në një komedi trashanik line. Për shembull:
Thuaj ajo pyet: "A jeni duke parë që gratë e tjera?" Ju përgjigjeni: "nr .. burra të tjerë." Get it? Ja një tjetër: Ajo e pyet: "A e doni mua?" Ju përgjigjeni: "Sigurisht ... si një mik." Dhe një tjetër: Ajo e pyet: "Ku e keni kaluar natën? I quajtur". Ju përgjigje: "Unë isha në shtëpi duke menduar për ju ... por pasi që ju nuk e keni thirrjen e hershme të mjaftueshme, shkova dhe punësohen dhjetë strippers. " Së pari, unë i realizuar artistikisht se kjo taktikë nuk do të punojnë. Por atëherë unë u përpoq duke e përdorur atë disa herë, dhe kur ajo ka punuar në pothuajse çdo situatë. Dhe në qoftë se ajo shtyn dhe pyet përsëri: "Cummon, seriozisht ..." Ju thoni: "Jo, seriozisht. Unë isha në shtëpi duke menduar për ju ... OK, OK, ju mori mua. I really shkoi me dhjetë të tjera të grave. A jeni i kënaqur? Cilat janë të ju ndiheni të pasigurt? " Nëse ju vazhdo kështu, ata do të heqin dorë. Sigurohuni që ju nuk veprojnë shkatërruar ose nervor dhe ai do të punojë për ju, gjithashtu. Mos harroni, gratë mund të lë të kuptohet shumë mirë, dhe nëse ata mendojnë se nuk ka një përgjigje se ata nuk duan të dëgjojnë, ata do të heqë dorë dhe stop asking.

No comments:

Post a Comment